Vrácení, výměna a reklamace zboží
Vracení zboží
Osobně na prodejnu v Kralupech nad Vltavou
- Zákazníci mohou vrátit jen zboží zakoupené na e-shopu do 14 dní od jeho přijetí.
- Vracené produkty musí být nepoužité, nepoškozené včetně případného příslušenství a vhodné k dalšímu prodeji.
- Společně se zbožím si připravte fakturu, která se k němu vztahuje.
- Vrácení částky lze provést jenom bankovním převodem. Je potřeba mít tedy i připravané číslo bankovního účtu, kam má být vrácená částka poslána. Obvyklá doba vrácení platby je do 8–12 pracovních dní.
Vracení poštou
- Pro vrácení poštou nebo jinou přepravní společností budete potřebovat dva důležité dokumenty – fakturu a tento vyplněný a podepsaný formulář (PDF). Potřebné údaje pro vyplnění formuláře najdete na faktuře. Oba dokumenty vložte do balíku společně se zbožím, které si přejete vrátit.
- Vracené produkty musí být nepoužité, nepoškozené, včetně případného příslušenství a vhodné k dalšímu prodeji. Doporučujeme je také vrátit v původním obalu.
- Zásilku prosím pečlivě zabalte, aby nedošlo během dopravy k jejímu poškození.
- Zašlete balík na tuto adresu prodejny:
RIVASPORT
Palackého náměstí 1092
Kralupy nad Vltavou278 01 Kralupy nad Vltavou
- Poté, co k nám zásilka dorazí se zbožím i se všemi potřebnými dokumenty, Vám nejpozději do 14 dní vrátíme peníze.
Výměna zboží
Osobně na prodejně v Kralupech nad Vltavou
- Osobně můžete přijít na naší prodejnu a vyměnit zboží do 14 dnů. Nezáleží přitom, jestli bylo zboží objednáno přes e-shop, nebo zakoupeno na prodejně.
- Produkty určené k výměně musí být nepoužité, nepoškozené včetně případného příslušenství a vhodné k dalšímu prodeji.
-
U výměny je potřeba předložit prodejní doklad. Pokud si vyberete dražší produkt, rozdíl mezi cenami lze doplatit na pokladně. V opačném případě se peníze nevracejí.
Výměna poštou
- Zboží zakoupené přes e-shop můžou zákazníci vyměnit do 14 dní od jeho přijetí.
- Připravte si dva důležité dokumenty – fakturu a vytištěný a vyplněný formulář výměny zboží (PDF). Potřebné údaje pro vyplnění formuláře najdete na faktuře. Oba dokumenty vložte do balíku společně s měněným zbožím.
- Vracené produkty musí být nepoužité, nepoškozené, včetně případného příslušenství a vhodné k dalšímu prodeji. Doporučujeme je také vrátit v původním obalu.
- Zásilku prosím pečlivě zabalte, aby nedošlo během dopravy k jejímu poškození.
- Zašlete balík na tuto adresu prodejny:
RIVASPORT
Palackého náměstí 1092
Kralupy nad Vltavou278 01 Kralupy nad Vltavou
- Doba vyřízení výměny trvá zpravidla 2–5 pracovní dny. Ve výjimečných případech se však proces může protáhnout na 8–10 pracovních dní.
- Zásilka s vyměněným zbožím je Vám pak následně zaslána zpět.
Reklamace
Osobně na prodejnu v Kralupech nad Vltavou
- Zakoupené zboží lze reklamovat osobně na prodejně. Nezáleží přitom, jestli bylo zboží objednáno přes e-shop, nebo zakoupeno na prodejně.
- Spolu se zbožím je nezbytné předložit k němu vztahující prodejní doklad.
- Na prodejně s Vámi sepíšeme reklamační protokol a kolegové vás budou nejpozději do 30 dní informovat (telefonicky, emailem) o vyhodnocení reklamace a dalších krocích.
Reklamace poštou
- Zboží zakoupené přes eshop lze poslat na reklamaci poštou, či jinou dopravní společností.
- Připravte si dva důležité dokumenty – fakturu, kterou jste dostali při převzetí zboží a vyplněný reklamační formulář (PDF). Zmíněné dokumenty vložte do balíku společně s reklamovaným zbožím.
- Zásilku pečlivě zabalte, aby nedošlo během dopravy k jejímu poškození.
- Zašlete balík na tuto adresu prodejny:
RIVASPORT
Palackého náměstí 1092
Kralupy nad Vltavou278 01 Kralupy nad Vltavou
- Kolegové Vás budou nejpozději do 30 dní informovat o vyhodnocení reklamace a dalších krocích, a to formou SMS nebo e-mailem.