Vrácení, výměna a reklamace zboží

Vracení zboží

Osobně na prodejnu v Kralupech nad Vltavou

  1. Zákazníci mohou vrátit jen zboží zakoupené na e-shopu do 14 dní od jeho přijetí.
  2. Vracené produkty musí být nepoužité, nepoškozené včetně případného příslušenství a vhodné k dalšímu prodeji.
  3. Společně se zbožím si připravte fakturu, která se k němu vztahuje.
  4. Vrácení částky lze provést jenom bankovním převodem. Je potřeba mít tedy i připravané číslo bankovního účtu, kam má být vrácená částka poslána. Obvyklá doba vrácení platby je do 8–12 pracovních dní.

 

Vracení poštou

  1. Pro vrácení poštou nebo jinou přepravní společností budete potřebovat dva důležité dokumenty – fakturu a tento vyplněný a podepsaný formulář (PDF). Potřebné údaje pro vyplnění formuláře najdete na faktuře. Oba dokumenty vložte do balíku společně se zbožím, které si přejete vrátit.
  2. Vracené produkty musí být nepoužité, nepoškozené, včetně případného příslušenství a vhodné k dalšímu prodeji. Doporučujeme je také vrátit v původním obalu.
  3. Zásilku prosím pečlivě zabalte, aby nedošlo během dopravy k jejímu poškození.
  4. Zašlete balík na tuto adresu prodejny:

    RIVASPORT
    Palackého náměstí 1092
    Kralupy nad Vltavou

    278 01 Kralupy nad Vltavou

  5. Poté, co k nám zásilka dorazí se zbožím i se všemi potřebnými dokumenty, Vám nejpozději do 14 dní vrátíme peníze.

 

Výměna zboží

Osobně na prodejně v Kralupech nad Vltavou

  1. Osobně můžete přijít na naší prodejnu a vyměnit zboží do 14 dnů. Nezáleží přitom, jestli bylo zboží objednáno přes e-shop, nebo zakoupeno na prodejně.
  2. Produkty určené k výměně musí být nepoužité, nepoškozené včetně případného příslušenství a vhodné k dalšímu prodeji.
  3. U výměny je potřeba předložit prodejní doklad. Pokud si vyberete dražší produkt, rozdíl mezi cenami lze doplatit na pokladně. V opačném případě se peníze nevracejí.

Výměna poštou

  1. Zboží zakoupené přes e-shop můžou zákazníci vyměnit do 14 dní od jeho přijetí.
  2. Připravte si dva důležité dokumenty – fakturu a vytištěný a vyplněný formulář výměny zboží (PDF). Potřebné údaje pro vyplnění formuláře najdete na faktuře. Oba dokumenty vložte do balíku společně s měněným zbožím.
  3. Vracené produkty musí být nepoužité, nepoškozené, včetně případného příslušenství a vhodné k dalšímu prodeji. Doporučujeme je také vrátit v původním obalu.
  4. Zásilku prosím pečlivě zabalte, aby nedošlo během dopravy k jejímu poškození.
  5. Zašlete balík na tuto adresu prodejny:

    RIVASPORT
    Palackého náměstí 1092
    Kralupy nad Vltavou

    278 01 Kralupy nad Vltavou

  6. Doba vyřízení výměny trvá zpravidla 2–5 pracovní dny. Ve výjimečných případech se však proces může protáhnout na 8–10 pracovních dní.
  7. Zásilka s vyměněným zbožím je Vám pak následně zaslána zpět.

 

Reklamace

Osobně na prodejnu v Kralupech nad Vltavou

  1. Zakoupené zboží lze reklamovat osobně na prodejně. Nezáleží přitom, jestli bylo zboží objednáno přes e-shop, nebo zakoupeno na prodejně.
  2. Spolu se zbožím je nezbytné předložit k němu vztahující prodejní doklad.
  3. Na prodejně s Vámi sepíšeme reklamační protokol a kolegové vás budou nejpozději do 30 dní informovat (telefonicky, emailem) o vyhodnocení reklamace a dalších krocích.

 

Reklamace poštou

  1. Zboží zakoupené přes eshop lze poslat na reklamaci poštou, či jinou dopravní společností.
  2. Připravte si dva důležité dokumenty – fakturu, kterou jste dostali při převzetí zboží a vyplněný reklamační formulář (PDF). Zmíněné dokumenty vložte do balíku společně s reklamovaným zbožím.
  3. Zásilku pečlivě zabalte, aby nedošlo během dopravy k jejímu poškození.
  4. Zašlete balík na tuto adresu prodejny:

    RIVASPORT
    Palackého náměstí 1092
    Kralupy nad Vltavou

    278 01 Kralupy nad Vltavou

  5. Kolegové Vás budou nejpozději do 30 dní informovat o vyhodnocení reklamace a dalších krocích, a to formou SMS nebo e-mailem.